måndag 20 maj 2013

Benjamins prao





Hej! Jag har jobbat hos min Farbror i ett företag som heter Swibo. Där fick jag uppgifter som: att flytta lådor,göra en hemsida åt företaget.Jag och min farbror åkte runt i göteborg och träffade olika människor.Vi pratade om bensinstationer, hur man kunde göra ett bra företag.Vi gick också på väldigt många möten. Dem flesta mötena var över 3 timmar långa.Jag fick sitta och lyssna när dem pratade.Det var väldigt tråkigt.Jag fick ont i ryggen.Man behöver inte ha någon utbildning. Man ska bara vara en klok investerare.Det är tre män som äger företaget. (Min pappa och mina två farbröder).

Jag kan faktiskt tänka mig att starta ett eget företag.Men det är inte mitt första val.Det var väldigt jobbit att sitta i möten och åka runt och träffa olika människor. Jag har haft ganska kul på Swibco.//Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar